Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2015

Η Δόκιμη μοναχή Γαρυφαλλιά Μπαβέλα, μας τελείωσε!

Η Δόκιμη μοναχή Γαρυφαλλιά Μπαβέλα, θεολόγος-Κοινωνιολόγος, αρθρογράφος σε Αργειακές εφημερίδες… Ναύπλιο Greece, μας τέλειωσε!
Δεν είχε καθόλου επιχειρήματα, και διέκοψε την πρόσφατη συζήτηση μας στο facebook! Απομονώθηκε, και δεν την βλέπουμε πια -εδώ και λίγη ώρα στο προφίλ της. 

Μας μπλόκαρε, δηλαδη! 
Ωραία Ταλιμπανο-μοναχή θα γίνει και αυτή! 
Άξια, μιας ορθόδοξης Τζιχαντιστικής Εκκλησίας της Ελλάδος, των γνωστών φασιστο-χριστιανών και γνησίων τυφλωμένων από το πάθος οπαδών του κωλογερο-καλόγερου «αγίου» Παΐσιου! 
Χα!
ΣΧΕΤΙΚΟ:

Αγιούτο (aiuto)!!!.. Χριστιανοί, …ο Τσίπρας!


ΝΕΑ ΣΧΟΛΙΑ:
Aris Sam
Που ψάχνεις και βρίσκεις κάθε γιδοπροβατο
Panagiotis Michalopoulos
Δεν έχω καμιά όρεξη να ψάχνω εγώ, για τέτοια γιδοπρόβατα. Αυτή η κυρία φαίνεται ότι ψάχνει, και από ότι κατάλαβα έχει εκεί στο προφίλ της (και σε ένα ακόμα δεύτερο λογαριασμό της) μια τέτοια αγέλη από γιδοπρόβατα που -σαν διανοούμενη ας πούμε, τα καθοδηγεί! 
Αυτή λοιπόν με βρήκε πρώτη, και είδα πως έδειχνε να τις αρέσουν κάποιες αναρτήσεις μου. Και έτσι μετά, γίναμε φίλοι, εδώ και μερικές εβδομάδες.
Νόμισε φαίνεται ότι θα καταφέρει να με μεταμορφώσει και εμένα σε ποίμνιο της, συνήθιζε δε να μου γράφει «ο θεός να σας ευλογεί!» κλπ, αλλά έκανε λάθος!
Χα!
https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/834434743285873

Δεν υπάρχουν σχόλια: