Δευτέρα 20 Απριλίου 2015

Καλημέρα, Ευσταθία! Βέβαια, η πυρολατρία π.χ. δεν είναι και η καλύτερη μέθοδος για να δοξάζουμε το θεό. Για ανατολίτικη μου μοιάζει η προέλευση της… Έτσι έχουμε τα αναστενάρια, έχουμε το άγιο φως, κλπ, κλπ.

Ευσταθια Σισκα
1 ώρα πριν

Οταν ημουν μικρη ακουγα με τους μεγαλους να μας απειλουν συνεχως Θα σε κανει ο θεος θα σε ρανει ο θεος θα σε τιμωρησει ο θεος και αλλα τετοια ωραια!"" δεν μου αρεσε καθολου κ σκεφτομουν μα τοσο χαλιας ειναι ο θεος;;;;;

μετα απο την συναντηση μου με την αγαπημενη μου γεροντισσα και ενα ταξιδι στην βραζιλια αναζητω εναν χωρο να ειναι πιο κοντα στην δικο μου κοσμο. ...βρηκα καποιον λοιπον. .ειχα διαβασει. ..για τον πατερα Φιλοθεο Φαρο απο την αγαπημενη μου Μαργαριτα Μυτηληναιου μια μερα ανακαλυπτω που ειναι...κ παω....πεφτω πανω στον πατερα Σιλουανο τον αγαπησα αμεσως κ με εναν τροπο απιστευτο γινομαι μελος αυτης της κοινωνιας κατα καποιο τροπο...κεχωπια μοναδικους κ ξεχωριστους ανθρωπους στην ζωη μου....
δεν τους χρεωνω την σωτηρια μου...την εχω αναλαβει....θα γονατισω στα ποδια τους αν χρειαστει γιατι γονατιζω στα ποδια Εκεινου που εγω εχω ελευθερα διαλεξει....αλλα ΦΤΑΝΕΙ....ας μην απορει κ βγαινει με λιβανιστηρια η εκκλησια κ κανει βαλεται στα ανατολιτικα κ βουδιστικα κ αλλες τεχνικες...
Fania Christidi
Ευσταθιάκι μου...Το ακούω το παράπονό σου και σε συμπονώ...Μα, όπως μου είχε πει κάποτε κι εμένα ο γιατρός μου: "θα σταματήσεις επιτέλους να ασχολείσαι με τους παπάδες" (για καλό ή για κακό)...; 
Τώρα ζούμε στην εποχή που αντιλαμβανόμαστε σιγά-σιγά ότι ζούμε σε μια θεατρική σκηνή και ότι την πραγματικότητα την ορίζει η καρδιακή μας στάση. Και με αυτήν την έννοια, μάλλον φαντάζει μάταιο να περιμένει κανείς το έξω ν' αλλάξει το μέσα... Κι εσύ το ξέρεις πολύ καλά αυτό...! Εμείς τα έχουμε συμφωνήσει όλα αυτά. Απλά σκέφτηκα να τα μοιραστώ. Σ' αγαπώ!
Panagiotis Michalopoulos
Μπράβο κορίτσια! Πολύ ενδιαφέρον διάλογος! Τελικά, θα πρέπει να πηγαίνουμε στις εκκλησιές με τα βουδιστικά κεριά και τα λιβάνια που λέει η Ευσταθία, ή στην εκκλησία θέατρο που λέει και η Φάνια, ή όχι;
Fania Christidi

Όχι Παναγιώτη. Δεν μ' έπιασες... Δεν εννοούσα ότι (μόνη) η εκκλησία είναι ένα θέατρο, αλλά ότι η ζωή μας επί της γης γενικότερα είναι...!
Panagiotis Michalopoulos

Τώρα κατάλαβα Φάνια!
Πάντως, για τη «θεατρική εκκλησία», αν ενδιαφέρεσαι, σε παραπέμπω σε 125 σχετικές αναρτήσεις μου… 

ΕΔΩ

Fania Christidi
125..;! 
Χαχα! Άκουσα το νούμερο και σκιάχτηκα Παναγιώτη...! Για να είμαι ειλικρινής, βαριέμαι ν' ασχολούμαι... Πάντως σ' ευχαριστώ!
Ευσταθια Σισκα

Παναγιωτη καλημερα αναφερθηκα στην εξαπλωση κ διαδοση των διαφορων ανατολιτικων μεθοδων που η εκκλησια κατηγορει εξορκιζει. ......ενω η ιδια με την σταση της δεν κινητε στο Λογο Του
Panagiotis Michalopoulos

Καλημέρα, Ευσταθία!
Βέβαια, η πυρολατρία π.χ. δεν είναι και η καλύτερη μέθοδος για να δοξάζουμε το θεό. Για ανατολίτικη μου μοιάζει η προέλευση της… Έτσι έχουμε τα αναστενάρια, έχουμε το άγιο φως, κλπ, κλπ.

Panagiotis Michalopoulos

Επίσης βουδιστικής προέλευσης είναι και το κερί και το λιβάνι στη λατρεία! Αντίγραφο ανατολίτικο είναι το να προσκυνάμε, όπως επίσης έχουμε κλέψει και το φωτοστέφανο αλλά και αυτό το κομποσκοίνι που είναι του Βούδα κι αυτό! Χα!
Panagiotis Michalopoulos

Ακόμα και η ευλογία (το δάχτυλο) των παπάδων και των δεσποτάδων μας, δάχτυλο του Βούδα είναι κι αυτό!

https://www.facebook.com/ey.siska/posts/1421370841505769

Δεν υπάρχουν σχόλια: