Παρασκευή 29 Απριλίου 2016

Με ποια θρησκεία τα έχω βάλει, αγαπητέ Νίκο;

Ο Panagiotis Michalopoulos πρόσθεσε χθες, 2 νέες φωτογραφίες.
Αρχειακό:
(Τετάρτη, 25 Νοεμβρίου 2015)
Μαγική εικόνα:

- Πού είναι ο ιερέας; Γιατί δεν πλησιάζει τη νύφη; (πρώτη φωτο)
- Α, νάτος – νάτος, εδώ είναι! Την πλησίασε! (δεύτερη φωτο)
http://xairete.blogspot.gr/2015/11/blog-post_68.html
 

Η πιο πάνω ανάρτηση μου, αρέσει πολύ, ...
στους φίλους μου: 
Musa Sultan, 
κατερινα Κοτσομπαλη, 
Νιοβη Σαλωνιδου, 
Sotiris Petridis, 
Irini Minogianni, 
Katherina Gigi, 
Anita Weidner, 
Panos Gionis,
Anna Pepa.
Δεν άρεσε μόνο σε ένα φίλο, ...

και ιδού τα σχετικά σχόλια:
νικοσ ανδρελοσ 

ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑ
Panagiotis Michalopoulos 

Γιατί το λες αυτό, Νίκο; Μπορείς να μας το εξηγήσεις;
Σου είναι πιο εύκολο να αντιδράς έτσι -με βρισιές και αφορισμούς, πάρα με διάλογο;
νικοσ ανδρελοσ

ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΒΡΙΣΙΑ ,
ΙΣΩΣ ΤΟ ΠΑΡΑΚΑΝΑ ...
ΑΛΛΑ ΤΑ ΕΧΕΙΣ ΒΑΛΕΟ[ ΠΟΛΥ ΜΕ ΤΗΝ ΘΡΗΣΚΕΙΑ
Panagiotis Michalopoulos 

Με ποια θρησκεία τα έχω βάλει, αγαπητέ Νίκο;
Με την Εκκλησία του Χριστού; Δεν νομίζω! Αν έχεις τέτοια στοιχεία, σε παρακαλώ να μας τα παρουσιάσεις, εδώ και τώρα.
Μήπως όμως εννοείς ότι τα έχω βάλει με το αισχρό παπαδαριό; Με την θρησκεία που αυτοί οι άθλιοι εννοούν σαν πίστη χριστιανική; Αν ναι, τότε συμφωνούμε!
Και αν ανήκεις κι εσύ σε αυτήν την θρησκεία, αυτήν του γωνιακού μαγαζιού, αυτήν των δημοσίων υπαλλήλων παπάδων, με τα τυχερά τους, με τη σιμωνία τους, με τον μαμμωνά τους... Ε... τότε πραγματικά λυπάμαι που σε έχω φίλο!
Στο συγκεκριμένο δε θέμα, αυτό που ανάρτησα πιο πάνω και σε ερέθισε τόσο ώστε να με βρίζεις, τι έχεις να πεις; Σου αρέσει αυτή η εμφάνιση -η γυμνική, των γυναικών, στο γάμο; Σου αρέσει ο ιερέας, να στεφανώνει με δόξα και τιμή μια νύφη ντυμένη με το κομπινεζόν της;

 
Panagiotis Michalopoulos 

Έγραφα στο μπλογκ μου το "χαίρετε"…
(Κυριακή, 1 Νοεμβρίου 2009)
Σε ανάρτηση μου, με τίτλο: 

«Το ιστολόγιο αυτό, έχει άπειρες φορές αναφερθεί στον αυτοεξευτελισμό της εκκλησίας μας»:
Με όλα αυτά που βλέπουν τα μάτια μας, αναρωτιόμαστε αν τα 2.000 χρόνια αυτά, άλλαξε πράγματι η θρησκεία στην Ελλάδα, ή αν απλά άλλαξαν ρούχα εκείνοι οι ιερείς των ειδώλων και εμφανίζονται πλέον σαν ιερείς του Χριστού, χωρίς ωστόσο να έχουν απαρνηθεί τους θεούς εκείνους όπως τον Ερμή και την Αφροδίτη.
http://xairete.blogspot.com/2009/11/blog-post_2891.html
 

νικοσ ανδρελοσ
ΦΙΛΕ ΜΟΥ ΕΧΕΙΣ ΔΙΚΙΟ .
ΚΑΙ ΔΕΝ ΑΝΗΚΩ ΠΟΥΘΕΝΑ 
ΚΑΠΟΤΕ ΠΕΘΑΝΕ ΕΝΑΣ ΦΙΛΟΣ ΜΟΥ 30 ΧΡ ΠΟΥ ΕΙΧΕ ΠΙΣΤΗ ΣΤΟ ΘΕΟ ΤΟΥ ΕΔΙΝΕ ΜΕΓΑΛΟ ΚΟΥΡΑΓΙΟ 
ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΕΤΣΙ ΑΠΟ ΤΟ ΝΑ ΕΙΣΑΙ ΜΟΝΟΣ;
Η ΠΙΣΤΗ Η ΔΙΚΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΟΥ...
ΤΟΥ ΣΠΑΠΑΔΕΣ ΚΑΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ, ΤΑ ΕΧΩ ΓΡΑΜΕΝΑ
Panagiotis Michalopoulos

https://www.facebook.com/panagiotis.michalopoulos1/posts/1077183319011013

Δεν υπάρχουν σχόλια: